Ännu en familjemiddag!

Idag slapp vi i alla fall julmaten. Mamma och pappa bjöd på tacos och mina syskon med familjer var där samt Börje. Idag var det dags för julklappsutdelning nummer tre!!!

Kevin hade ju inte varit med på julafton och inte Tomas med familj. Oliver tyckte nog att det var lite taskigt i dag också. Meja fick massor med paket och han fick bara ett. Jag tyckte riktigt synd om honom faktiskt. Inte förstår han att han redan fått sina paket.

Till efterrätt fick vi en Heller favorit - fruktsallad med Daimgrädde.

Vi var hemma till sju. D och jag skulle ju kolla på ett av våra favvo program - Stjärnorna på slottet som började klockan åtta och då skulle allt vara klart. Tänk att det redan gått ett år sen förra omgången...

Nu har jag suttit och slappat vid datorn någon timme. Ska strax lägga mig på soffan och säkerligen så kommer jag att somna.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0