Dagen är över...

... men oj vad jag gjort mycket idag!

När Veronica ringde imorse och frågade om jag kunde jobba stängning ikväll så tackade jag nej. Jag hade verkligen hela dagen inplanerad och så blev det också. Känns skönt att jag gjorde allt jag tänkt mig och inte struntade i något.

Efter besöket hos Kristin sov vi middag. Sen var jag iväg till affären för att handla. Skönt att Victor var hemma och kunde passa Oliver undertiden så jag slapp ta med honom till affären.

Till middag blev det pyttipanna - Findus - bara att steka.

Efter diskning och lite städ bar det iväg till Simon. Han fyllde 13 år idag och ville bjuda på lite fika. God kladdkaka med massor av grädde tryckte jag i mig. Mums! Var länge sen jag träffade Camilla så det var trevligt att träffas och snacka skit.

Vi var hemma vid kvart över åtta och då var det snabb bad och sängen som gällde för Oliver. Han ville att jag skulle fota honom i samma pose som igår så det gjorde jag.

Klockan nio var det Greys och nu sitter jag här. Har fixat lite julklappar via nätet och ordnat med lite pappersarbete. Känner mig ganska så nöjd med dagen.







Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0