Söndag den 27 december

Kallt ute med massor av snö - kan inte bli bättre. Hade laddat för en förmiddag i tvättstugan då Anneli ringde och ville ha sällskap till Bauhus.

Hade turen att ingen skulle tvätta efter mig så jag flyttade på klossen och vips hade jag sex timmars tvättid.

Efter Bauhus tog vi en sväng på IKEA. Tittade på lite stolar till köksbordet. De jag föll för varnade Anneli för. Hon hade haft lika och de knarrade plus att alla ungarnas knappar på byxorna repade på stolarna. Vilken tur att hon var med och varnade mig!

Hemma igen laddade jag om tvättmaskinerna. Skulle gå vidare till Årstahallen med Anneli och D hängde på för att ungarna skulle komma ut. De skulle vidare till Storakullen för att åka pulka och snowracer.

När jag handlat gick jag vidare till backen. Jag var dock inte klädd för någon vinterlek utan frös ganska omgående. Oliver tyckte det var roligare att rulla ner från kullen än att åka snowracer. Kevin var inte på topp och grät mest hela tiden. Vi bestämde oss för att gå hem igen. Lovade Oliver att kullen skulle besökas imorgon.

När jag kom hem så fortsatte jag i tvättstugan. Nu är allt fixat och klart. Känns skönt. Ska strax lägga mig framför tv:n och slappa. Efter fem dagar ledigt är det jobb imorgon igen.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0