What a day!

Började med att jag skulle hoppa på cykeln och cykla iväg. Pappa fixade ju bakhjulspunkteringen i helgen och böt till punkteringsfritt däck. Nu var framdäcket punkterat!!!

Upp och leta efter Olivers plånbok - lånade 40:- och iväg till bussen. Gick bra och jag kom med en buss så att jag var på Maxi i god tid.

Sen rullade dagen på. Allvarligt så vet jag inte var den tog vägen. Känns som om tiden bara springer ifrån mig. Hade tänkt städa i tobaksrummet men det får bli till helgen.

Stack en kvart tidigare för att hinna med bussen så att jag skulle hinna till vaccinationsbyrån. D och jag har nu fått vår spruta. Ännu känner jag inte av någonting men det kanske kommer under natten.

Ska till vård C imorgon halv tio och kolla mitt blodtryck. Lite mycket huvudvärk sista tiden och när jag var till gyn sist så sa hon att trycket var onödigt högt. Blir kanske blodtrycksmedicin igen?



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0