Fika

Idag har jag hunnit med massor!  Tänk om alla dagar var så här innehållsrika...

Började dagen med att bege mig till Årstakyrkan med Oliver. Det var öppnaförskolan som väntade och vi skulle träffa Susanne och Filippa där vid nio. Sofia och hennes son kom också med. Efter lek, sångstund och kyrkobesök var det dags för dagens första fika. Kaffe o semla!

Jag ringde o bjöd över mamma på eftermiddagen och hon kom efter sitt jobb. Vi pratade lite och fika!

Sen ringde Charlotte. Sonja ville till farmor så då sa jag att det skulle komma till oss istället. Ännu en fika...

På kvällen hade Victor basket mellan halv sex och sju. Jag åkte upp till Pia som bor i Sävja. Där blev det fika.

Har inte gjort något annat än att fika idag. Men vad underbart att hinna träffa så många vänner och släktingar på en och samma dag!

Kram Fredrica



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0