01:32

Sitter här och tänker på vad jag gjort idag medans jag hör hur regnet öser ner. Mysigt med regn på natten - avkopplande på något vis. Man blir lugn och avslappnad.

Oliver och jag drog ut vid tio i morse. Först var vi ner till Mc Donald´s vid Fyrislund och väntade in Lennakatten. Oliver ville kolla på tåget. Jag sa att vi inte skulle åka med men oj vad ledsen han blev när han inte fick gå på. Lovade honom att vi skulle åka med någon dag.

Sen gick vi till Stadium i Boländerna och bytte storlek på skorna som Oliver köpte häromdagen. Tänk att ungen redan köper skor med storlek 26! Hallå - var är min bebis?

Hemma igen hade D fixat lunch. Hamburgare och klyftpotatis. (Fiskburgare till mig) Efter maten - sedvanlig vila - så även för mig. Somnade in en timme.

Eftermiddagen / kvällen spenderades hos mamma och pappa. Oliver lekte med Meja och Melker, först i sandlådan och sen inne. Victor satt och byggde en Lego borg åt Melker. Framåt kvällen tröttnade Victor på alla griniga ungar och drog hem till oss istället.

Jag kom hem vid halv nio. Slängde ner Oliver i sängen och bänkade mig framför tv:n. Inte ofta jag tittar på tv men nu blev det så. Grannfejden - haha. Massa alkoholiserade finnar som slogs om en kolonilott. Fan sjukt!!!

Nu har jag suttit framför datorn ett tag och tänker göra det en stund till. Sen blir det sköna sängen. Inget bromsbett som  kliar mer - tack för det!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0