7:15 - MAMMA!!!

Idag hade jag verkligen behövt sova ut. Benet kliade så jag höll på att bli tokig inatt. Tror inte att jag somnade förrän klockan tre. Hittade några gamla Betapred som gick ut 06. Tog dem och två Clarityn vet inte om det berodde på dem men nu känns det lite bättre och svullnaden har gått ner avsevärt.

Idag vet jag inte vad som händer. Har massor med småsaker som behöver fixas. Ska ta en tur till Fäboden och köpa marsvinsblandning och hö. Ida  tycker inte om maten som man köper på Ica. Sen borde jag ta mig upp till Sävja och hämta Victors basketväska. Ska maila apoteket igen då inget recept dök upp igår. Borde även ta en tur till Maxi och fixa med lite ledigheter och byten inför bröllopet. Det gamla modemet till Bredbandsbolaget måste också skickas iväg. Finns att göra idag men det är ju inga roliga saker.

Idag ska jag även försöka att få mig en långpromenad. Bara benet blir bättre så går jag. Känner att det behövs röras lite på kroppen. Blir lättare att somna också på kvällarna när man är trött och aktiverad.

Nu ska jag lägga mig på soffan och läsa unt och hoppas på att Oliver är lugn en stund till. Orkar inte med något stoj nu på morgonen.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0