Anthon Berg - Gott!

Sitter och njuter underbar choklad! Mina svärföräldrar var till Åland i går på dagskryssning. När vi kom ut till dem idag så fick jag en ask av Anthon Bergs goda choklad. Så himla gott!

De ljuvliga bitarna lägger sig som bomull på min vältränade mage...




Skrivet av: Ewa

Hoppas du njuter!

Vill att du ska få en bra natt, med mkt sömn.

Nej, jag har inte lagt i ngt sömnmedel i chokladen!

Se nu till att få en sovmorgon imorrn, D SKA ta sitt ansvar han ochså!!!!

Sov nu gott allihopa!

PS blev glad då Victor ringde (men antar att det var efter mammas order)DS

Kram

2009-07-31 @ 21:48:24
Skrivet av: Freddis

Jo, det var order från mig men han gjorde det på en gång. Han blev jätteglad! Kram f

2009-07-31 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0