Hello Kitty plåster

Oliver och jag var som sagt till Maxi på förmiddagen. När jag körde upp på parkeringen skrek han - mamma - mamma!!! Han såg reklamskyltarna med mig. Han pekade hela vägen in på Maxi. Sen när vi kom in så möttes han av skylten utanför scanningen. - Mamma, mamma... Haha, han var så söt!

Vi gick runt på Maxi och kollade läget. Handlade varor som vi behövde och pratade med personal. Sen var vi upp och hämtade lönespecifikationen (härlig läsning!) Oliver fick en bulle i lunchrummet som han tuggade i sig med förtjusning.

Oliver köpte ett paket med Hello Kitty plåster. Han var helt salig när han bar dem genom hela affären och hem. Provade ett plåster precis när han kom till bilen och lyckan var total! Antar han kommer "ha ont" massor de kommande dagarna.





Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0