Kvällspromenad

Annelie och jag hade bokat redan i morse att vi skulle ta en långpromenad efter Allsång på Skansen. Nu skippade jag dock Skansen och kollade på direktsändningen av V75 men tio över nio drog jag iväg till Annelie.

Vi gick runt Skölsta - den lilla rundan. Vilken härlig sommarkväll. Inga mygg och riktigt ljummet ute. Jag älskar att vara därute bland åkrarna. Det är så lantligt och tyst. Annelies hund Izor njöt av att få springa lös på traktorvägen mellan åkrarna.

Vi var ute länge och jag var inte hemma förrän tio i elva! Annelie som aldrig gått den där rundan förr gillade den också och vi bestämde att vi skulle ta en promenad igen i början på nästa vecka.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0