Money, money, money!



Äntligen lite pengar!
Idag kommer barnbidraget. Vi ska åka och handla mat och fylla upp kyl och frys. Danny har fortfarande inte fått någon lön.

Snart kommer min lön men den lär ju gå till räkningar...

Bomba Doctrinaskolan och dess ansvariga! Hur fan kan man göra så här mot 20 anställda när det är semester och sommarlov? Värdelöst när man inte kan hitta på någonting med ungarna eller unna sig själv något. Den härliga rean har man liksom fått blunda för. Vi som skulle köpa en ny bil. De kan brinna i helvetet!



Skrivet av: Camilla.B

Ja, bomba helvetet!!! Om jag vinner en massa pengar ska ni få en bil av mig :)

2009-07-20 @ 21:35:46
Skrivet av: Ewa

Ja bomba helvetesskolan!

Verkar vara helt inkompetenta personer som sk "styrt det hela"!

Jag har liksom Camilla tänkt om jag vinner massa pengar så står ni först i kön!

Kramar i massor fast jag vet att det inte mättar......

2009-07-20 @ 22:15:12

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0