Natti natti


Klockan drog iväg snabbare än jag tänkt mig. D satt och spelade på "min" dator så jag fick ta den bärbara. Där fanns inget alls installerat så jag fick börja med att fixa konton o dyl. Sen när jag skulle blogga så hade jag ju inga lösenord eller bloggadresser. Tänk att jag ska ha så svårt för att komma ihåg sådant där i huvudet. Jag och siffror går inte ihop när det gäller att memorera.

En trött Freddis ska nu ta och hoppa ner i sängen. Jag kommer krypa ner under täcket och placera ut mina tre kuddar på deras bestämda ställen. (Fosterställning - en kudde mellan knäna, en under huvudet och en att krama.) Hur sover du? Eftersom D redan sover kommer jag säkert att få brottas med lite snarkljud men jag somnar nog på engång endå.

God natt alla!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0