Oliver på akuten!

När jag skulle åka hem från Maxi hade jag fått en sms från D. Vi har varit på akuten - Oliver ramlade ur kundvagnen när vi skulle handla - ingen fara nu.

Med hjärtat i halsgropen ringde jag hem. D hade varit och handlat på Gränby med svärmor och svärfar. När de gick ut hade hjulet på vagnen fastnat mellan plattorna och vagnen hade tvärnitat. Oliver som brukar stå upp i vagnen flög ur och slog i huvudet i marken. De hade åkt i ilfart till akuten. Doktorn konstaterade att inget var brutet och inget tydde på hjärnskakning.

Jag cyklade hem i ilfart. Oliver hade en stor bula! Han var så ledsen och trött. Inget var bra. Senare på kvällen piggade han på sig och när han skulle sova satt han i sängen och skrattade.Ropade på mer välling, tog av sig blöjan och var riktigt busig. Han ville inte sova. Ska ställa klockan inatt så jag kan gå upp och titta att han är ok - i fall att... 

 


Skrivet av: Cassandra

ihk då hemskt, skönt att det inte var något allvarligt! :)

2009-07-07 @ 17:22:29
URL: http://casseli.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Tack! Det värsta är ovissheten innan man vet att han är ok. Att inget är brutet eller skadat inombords eller i huvudet. Kram F

2009-07-07 @ 21:47:30

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0