Solig dag i Borrlövsta

Vi tog bilen till Borrlövsta runt halv tolv. Hämtade upp mamma och sen drog vi. Forden fick sin sista resa till landet. Ska ju jobba hela helgen nu och jag tror det var den 7e som han ej fick köras mer.

Vi gick omgående upp till poolen för att bada. Oliver ville inte hoppa i men jag, Victor, mamma och Danny badade. Det var 25 grader i poolen. Trots det så ska jag jämt envisas med att fjanta och dutta innan jag kommer i. Vet ju att det lättaste är att slänga sig i när man ändå ska i. Sen är det ju underbart varmt i vattnet.

Mamma hade fixat pastasallad som vi åt efter doppet. Smakade jättegott!

Sen gick vi ner till huset och fikade och satt och pratade. Oliver var riktigt trött och förskte t.o.m sova på träsoffan. Han somnade omedelbart i bilen när vi drog hem klockan fyra.

Vi lämnade av mamma, Victor och Oliver hos mamma. Jag har precis duschat. Rygg och axlar är röda. Ska strax ta cykeln upp till mamma. Lägger ut bilder från dagen lite senare.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0