Stressless Sunday

Efter en vecka full av aktiviteter blev söndagen en lugn tillställning. Mitt ben som var väldigt svullet efter bromsbettet begränsade möjligheterna att hitta på något.

Förmiddagen spenderades hemma med Danny och Oliver. Vi gjorde inget speciellt, kollade tv, byggde med duplo, hängde framför datorn osv.

Oliver somnade runt ett och jag med. Låg på soffan och löste Unt:s suduko när John Blund kom. Vaknade en timme senare av att Oliver satt i soffan bredvid mig.

Vi tog en promenad till Årstahallen och mamma ringde och undrade om vi inte ville komma över och äta rester från igår. Vi tackade ja och efter vår promenad till affären tog vi cyklarna tillbaka till mamma och pappa.

Pappa som är vår cykelfixare fick äran att fixa Dannys punktering - Nej, min man kan inte sånt! (Eller så säger han bara det för att slippa. Men i Stockholm cyklar man inte....)

Hemma igen så tog Oliver ett bad. Victor kom hem efter två nätter på Joels land. Oliver blev så glad av att se honom och Victor likaså av att se Oliver. De kramades och mös inne i Victors rum. Oliver fick t.o.m ligga i sängen och dricka sin välling. ♥ syskonkärlek



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0