Tack Ewa!


  Räddare i nöden efter vårt missförstånd!


Skrivet av: Ewa

Tack, NI ALLA är mina räddare i nöden....bara så ni vet!

Hoppas att det blev ett bra kalas för K. Och att han inte märkte av "missförståndet"?

T o jag har för första ggn smakat vår egen potatis....så GOD med salt o smör.

Ni får komma över ngn dag och smaka!

En sillbit o potatis kan vi nog bjuda på. Och kanske ni kan ngn dag under semestern tänka er att tillbringa här med Ada, Asta, Agda, Babsan, Stampe, Findus o Castro så vi (T o Jag) kan åka en sväng??

Frysen är full o gräslök, lök, potatis o ägg finns.



Vi hörs

Kram

2009-07-11 @ 16:17:42
Skrivet av: Freddis

Säg till när ni vill åka bort så kommer vi och bor in oss. Vi kan komma ut någon dag i veckan och käka. Kan kanske lura Danny att cykla.... Kram F

2009-07-11 @ 17:34:27

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0