Vad är meningen?

Oliver sitter framför tv:n och jag sitter här vid datorn och övriga familjen sover. Tråkigt väder, inga pengar och semester. Fy fan det här börjar bli olidligt. Jag har hållt humöret uppe länge nu men nu börjar det tryta. Det tar på krafterna att försöka vara glad och possitiv. Man jobbar hela året och ska vara hemma och njuta och så ska man behöva gå igenom en av de svåraste situationerna någonsin. Vad är meningen med det?

I spåret av detta uppkommer konflikter som når onödigt stora proportioner.

Idag är jag uppriktigt ledsen.



 


Skrivet av: Tina

Stor kram till dig!!

2009-07-23 @ 10:33:24
Skrivet av: Ewa

Ja vad är meningen?

Hoppas SÅ MYCKET att allt löser sig snart.

Stor Kram

2009-07-23 @ 15:45:51
Skrivet av: Maria

Skickar över en massa kärlek till dig <3

Hoppas du får en bättre semester snart!

Kram!

2009-07-23 @ 20:26:59
Skrivet av: Freddis

Tack alla för vänliga ord och kramar! :)

2009-07-23 @ 23:27:16

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0