Vaknade runt sju

Oliver stod i sängen och ropade på mig. Jag sa att han skulle ligga tyst ett tag till och då fejkade han ett grin på 5 minuter. Sen orkade han inte mer och var tyst till kvart över. Då var jag ju tvungen att berömma honom och gå upp. Med tanke på vad som hände igår så vågar jag aldrig mer lägga mig och slumra medans han river runt här uppe.

Ska göra iordning lite havregrynsgröt nu och läsa Unt. Sen blir det snabbdusch, fixa Oliver och när vi är klara - gå ut. Orkar inte sitta inne när alla andra sover. Verkar bli skapligt väder idag. Skönt med en morgonpromenad. Går nog förbi mamma och pappa. Kanske lurar med mamma på en promenad runt Skölsta.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0