6 timmar för mig själv!

Brukar ju tvätta på onsdagar men vattnet är avstängt. Får väl ta en tur till mamma och låna hennes maskin. Orkar jag det? Det som krisar är väl Olivers byxor. Borde köpa några fler par till honom. Men det får ju inte plats i byrån när allt är tvättat. Vi måste köpa en garderob till honom. En byrå är inte bra!

Nu ska jag åka upp till Gränby och se om jag kan hitta något fint på Mq:s rea. Ett par skor eller två vore inte heller så dumt.

När jag kommer hem tänker jag lägga mig och sova middag. Sen blir det dammsugning och lasagne lagning. Ska på utflykt med Kevins klass ikväll. Brännboll på Årstaplanen känns inte lockande om det regnar.

Måste även fixa med korten från skolresan. Jag, Minne och Helena försökte ju få dem i ordning igår. När vi lade ihop alla våra kort blev det typ 500 stycken!!! Hade fungerat perfekt om en kamera inte var inställd med fel datum och tid. Alla ungar ska få en cd med korten på avslutningen. Blir nog en succé!

6 timmar lycka!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0