Mycket pool nu!

Jobbade 9 - 15 , ett extrapass. Tiden bara försvann och plötsligt var det dags att gå hem. Mycket folk hela tiden och massor med Harry Boy!!! Isabell och jag delade på den sista Miljonärsbolag andelen. Det blev sju rätt!!! (8471:-) Synd att man inte köpte den själv. Nu får jag ut 235:- i alla fall och det är ju alltid något!

Kvällen spenderades hos min underbara mamma och pappa. Shit vad vi har våldgästat dem den här veckan. Har gått åt många bullar... Mamma - jag kommer och bakar någon dag när det regnar!!!

Idag blev det i alla fall mat. Pappa beställde hem från pizza kurir. Jag skulle ha en plankstek med rödspätta men de hade slut på fisken. Blev en vego pizza istället. Gott! Ungarna badade i poolen och vi satt och snackade. Det är så himla skönt att sitta där vid poolen och bara ta det lugnt. Önskar vi också bodde som de gör.

Imorgon blir det en tur till Borrlövsta. Ska vattna gräsfrön och kämpa några meter till med att kratta ut jord och fylla igen hål. Värmen kommer att knäcka en - tur att det finns en härlig pool!



Bild från förra året i Borrlövsta poolen!

Skrivet av: mamma

blir det vaniljbullar?

2009-06-28 @ 21:35:59
URL: http://[email protected]
Skrivet av: Freddis

Jag kan prova men de lär nog inte bli lika goda som dina... :)

2009-06-28 @ 21:42:56
Skrivet av: mamma

ja ha du hoppas att det regnar snart då för bullarna är slut.

2009-06-28 @ 21:46:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0