Data beroende

Sitter här och äter havregrynsgröt. Tänk vilka nya rutiner jag skaffat mig. Innan bloggen satt jag vid datorn då och då. Nu är jag beroende. Börjar morgonen med att kolla om det kommit några roliga inlägg. Skriver lite. När jag kommer hem så tittar jag igen och skriver. Osv osv.

Man får fan bestämma sig för att man har data tid precis som Victor har speltid. Det blir lätt för mycket. På kvällarna när man inte har något och göra spenderar man lätt bort tre timmar. Tjoffs! Någon mer än jag som märkt att klockan går mycket fortare när man sitter vid datorn? En kvart är som fem minuter.

- Hej! Jag heter Fredrica och jag är datamissbrukare.

Skrivet av: Camilla

Håller med, datatid skulle man ha, lätt att sitta alldeles för länge annars... Tur att man har snälla barn som kollar pippi under tiden (ibland iaf :=)). Vi äter havregrynsgröt varje lunch (nästan) och man mår himla bra av det. Hur går joggingen? Jag tar några steg jag också när jag powerwalkar men det blir ju inga "inför marathon löpningar" - än iaf ;! Kram

2009-06-15 @ 11:01:59
Skrivet av: J U L I A

haha jag håller med!;D

2009-06-15 @ 14:27:35
URL: http://byjulia.devote.se
Skrivet av: Freddis

Joggingen går jättebra! Träningsvärken försvann först i helgen så jag tänkte ta tur nummer två i kväll om jag får arsle ur vagnen. Kanske mellan två tvättar då jag har tvättid.

2009-06-15 @ 17:01:52
URL: http://fredricamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0