En dag kvar av stress.

De tre sista veckorna har varit så fullspäckade att man inte hunnit med någonting. Avslutningar hit och avslutningar dit. Skolläger, Basketläger, fotbollsmatcher, tidnings jippon mm mm.

Imorgon är det slut! En ynka skolavslutning - ja, eller två då. Kevin och Victor har varsin eftersom en går på lågstadiet och en går på mellanstadiet. Vi lämnar in Oliver på dagis imorgon innan vi går till Kevins avslutning. Danny får gå med Kevin sen och lämna en flaska vin i var till Anna- Lisa och Karin. Jag smiter iväg lite tidigare för Victor har samling i klassrummet halv tio. Sista gången man får följa med in på en avslutning. Klassen kommer ju splittras nu så det blir väl lite tårar. Victor ser nog fram emot att börja Brantan för han gillar inte sin fröken. Frågade om jag skulle köpa en flaska vin till henne men han ville inte ge något. Jag tänker inte tvinga honom.

Efter avslutningen blir det fika hemma hos oss. Robban och ungarna och mamma kommer att följa med hem. Till lunch blir det Mc donald´s. Det är tradition!

Camilla kommer "låna" Kevin till på söndag och Danny åker ut till landet hela helgen. Ska bli skönt att få vara ifrån varandra ett tag. Just nu retar vi oss på varandra hela tiden. Det betyder inte att jag inte älskar Danny. Jag är bara less på hans skitiga strumpor och torkade snusar. Hahah!!!

Orkar inte blogga om dagen som varit. Tar det imorgon med bilder. Vi hade sommarfest på Olivers dagis så det finns lite att skriva om.

Kram alla!


Skrivet av: rosi

Känner igen det där med torkade snus över allt, finns hemma hos mej med. USCH!!!

2009-06-12 @ 08:31:25
Skrivet av: Freddis

ÄCKLIGT SOM FAN!!!

2009-06-14 @ 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0