Michael Jackson - en stjärna... igen!

De senaste åren har man inte läst något positivt alls om Michael Jackson. Det har handlat om skulder, hans djur som led och inte fick mat, pedofili, skönhetsoperationer,  sonen som hölls upp utanför ballkongräcket, hans barn - vems var de? mm mm

Idag är det andra ljud i skällan....

Personligen så var jag inget större fan av honom. Det enda jag kan komma på som är en rolig grej angående honom är när vi i början på nittiotalet (haha) gick på Happy days. Jag och mina kompisar hade en "deal" att när det spelades Billie Jean med Michael eller Vouge med Madonna skulle vi träffas på dansgolvet och dansa.

Thriller videon har man ju sett några gånger men det var nog mest för att Lisa och jag ett tag var så besatta av varulvar. Det sitter kvar än idag. Jag går inte ut ensam om det är fullmåne. Lisa och jag såg nog de flesta varulvs filmer som gick att se när vi var mellan 14 och 16.

Han må vara den störste men han var definitivt inte den lyckligaste. Var kanske hans eget beslut att bli en stjärna igen...


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0