Lucky me!

Klockan sex när regnet öste ner ringde jag mamma och hörde om hon ville följa med ut på en cykeltur. Målet var Mq i Forumgallerian. Min mamma, som aldrig säger nej, var här på fem röda!

Utrustade med regnbyxor och regnjackor cyklade vi ner på stan. Tänk vad det är skönt att cykla. Och regnet gjorde ingenting. Var värre med mina lår. Känner att träningsvärken är på gång.

När vi kom in på Mq såg jag "min" klänning på en gång. Det var en annan kund som höll iden. Shit, tänkte jag. Sen hängde hon tillbaka den. Jag var snabbt fram och tänkte att det är ju säkert en L. Gissa om jag blev förvånade när det var en M. Sista klänningen och den i min storlek. Helt otroligt tur!

Jag hittade även en vit tröja med en blå knytsak - lite sjömansstuk. Den kostade bara 100:-

Lycklig cyklade jag hem igen med klänningen i cykelkorgen. Tänk att man kan ha sådan tur!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0