Pluffsmajja!!!

Idag blir det ändrade kostvanor och nya motions direktiv. Dags att ta tag i extrakilona och få igång hängfläsket! Ska bli minst lika duktig som Carro. (Blir svårt men ett bra mål.)

Ikväll ska ni få läsa om havregrynsgröt och premiärjogg!!!

Pluffsmajja

Skrivet av: freddis

Havregrynen ligger nu i magen. :)

2009-06-09 @ 06:23:22
Skrivet av: Camilla.B

Men gud,,, du kommer att ta kål på dig själv!!! Pluffsmaja!?!? Dummer. Du är vacker som en dag Ica!!!! :)

2009-06-09 @ 10:42:07
Skrivet av: Freddis

Men ibland går dagen över till natt... ;)

2009-06-09 @ 16:24:22
URL: http://fredricamagdalena.blogg.se/
Skrivet av: Carro

ja pluffsmaja va kanske lite fel ord på dig freddis. sen måste man självklart själv få jämföra sig själv med sig själv, inte andra. men du är jättevacker och behöver inte GÅ NER ett gram. vill du bli mer fast är det annat, men ner NEJ NEJ! du är som camilla sa vacker som en dag och eftersom jag hängt med dig en och annan natt nu vet jag att du är lika vacker då också!

2009-06-09 @ 16:55:38
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Ewa

Gå ner några gram? Skämtar du med oss överviktiga?

Ica lägg av nu, du är vacker som en som en som en som en...ja vad? Ähhh allvarligt talat du ÄR FIN SOM DU ÄR O BEHÖVER INTE GÅ NER ETT GRAM!!!!!

Du måste om du har ngt gram över behålla det....du vet aldrig när det blir dåliga tider!

Lägg energin på att SOVA istället. Marsh isäng!

ORDER FR SVÄRMOR!

2009-06-09 @ 20:16:02
Skrivet av: Ewa

Du börjar nästa låta som en anorektier....... lägg av nu och ÄT!!!!

Jag lovar....hmmm jag som aldrig bakar.......att göra ngt äckligt sött nästa gång du kommer.

Tycker så mkt om dig!

2009-06-09 @ 20:18:39
Skrivet av: Freddis

Vad ni är gulliga! Ewa jag ser fram emot att du har bakat något gott till mig nästa gång jag kommer till dig. Kram alla!

2009-06-10 @ 08:02:36

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0