Slappar i dag

Regnet har öst ner hela dagen. Jag, Oliver och Victor cyklade över till mamma och pappa runt elva. Där fikade vi lite och pratade. Vi försökte komma på något att göra.

Bilen tog oss till Willys. Mamma och pappa skulle bort i kväll så vi kunde inte göra någon längre utflykt. Träffade många vänner där. Karin var där med sin familj. De hade varit inne på Arken och blivit ansiktsmålade - ja, ungarna alltså.  Stina var också där med magen i vädret. Hennes barn var beräknat till idag men hon kände ingenting. Kan säga att hennes lilla mage var typ som min i månad fem!!!

Hemma hos mamma igen gjorde pappa wåfflor. Sen sov  jag, Oliver och mormor middag. Tror nog att vi sov i nästan två timmar. Eftersom mina föräldrar skulle ut i regnet på gårdsfest så tog vi cyklarna och cyklade hem. Jag har grejat lite här men mest tagit det lugnt.

Ska lägga Oliver nu. Sen tänkte jag fräscha upp i datarummet. Det ser ut som ett bombnedslag här inne. Känns inget trivsamt att sitta här när alla grejor ligger överallt.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0