Tårtan (dagens första)

Maxi blev ju som sagt utsedda till Uppsala läns billigaste matmarknad av Pro. Vi firade naturligtvis på Maxi. En jättetårta kom in i lunchrummet under min lunch. (Väntar på bild från Pia men har ej dykt upp ännu) Jag och Johnny högg in! Tårtan var inte bara bred - den var hög också! Tog en "normal" bit och den täckte hela fatet. Och vem tror ni kommer smygandes upp i lunchrummet när man sitter där och proppar i sig så man mår illa?  Jo - Carro!

Carro - Titta inte på mig och Johnny!   - Titta inte i kylvagnen!  Carro - ..... den är inte god.....

Vem åt sin lunch och skippade tårtan? - Carro!!!  Fan - om jag ändå hade samma karaktär som hon har. Hon är så himla duktig. (Jag intalar mig själv att det beror på att Carro inte tycker om tårta - hahah!)

Imorgon ska jag ut o jogga i alla fall. Kläderna ligger redan framme och jag ska ställa klockan på halv sju. Sen blir det dusch, frukost och lämning av Oliver på dagis. Danny och jag ska ta en tur ut till Borrlövsta och kolla läget. Anneli hörde av sig och ville gå en sväng på Gränby imorgon på kvällen. Jag sa att jag hänger på.

Tårtlover

Skrivet av: Carro

kan berätta att jag och tårta en gång i tiden var gifta. i la in om en kladdig skilsmässa och jag vann hela striden. så nu är jag och tårtan inte lika goda vänner längre. =)

2009-06-17 @ 08:31:47
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Jag lever i bigami (heter det så?) med många läckra tårtor. Borde kanske lämna någon för en morot???

2009-06-17 @ 15:27:34

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0