Började dagen med migrän - avslutade med kladdkaka.

Sen i somras börjar alltid min migrän med att ögonen börjar flimra. Sen så ser jag knappt något. Efter någon timme kommer huvudvärken. Idag var jag ganska snabb med medicin så jag fick aldrig en riktig smärta. Lite molande hela dagen men det gick bra endå. Värst är att man blir så skakig.

En rolig dag på jobbet. Var less när jag åkte dit men sen gick dagen så fort! Jag har ju inte varit där på en vecka så det var lite småsaker att pula med. Men oj vad jag älskar mitt jobb! Alla underbara medarbetare och alla goa kunder. Rötäggen som kommer in gör bara att man tycker ännu mer om de snälla.

Oliver åkte med farmor och farfar hem till dem redan vid tolv. Han sover kvar där och kommer hem runt tre imorgon. Jag ska  jobba och Danny ska åka till Borrlövsta och såga ner de stora tallarna. Ska bli skönt att slippa dem! Och framför allt alla kottar som man måste plocka. Förlåt lilla ekorre för att vi hugger ner din mat...

Jag var med i UNT idag igen. Det som var kul var att annonsen bredvid mig handlade om "att äta kött är en våldsam handling". En konferens om synen på människor och djur. Passade ju bra....

När jag kom hem tryckte jag i mig kladdkaka, hallon och grädde. Mums! Nu när bloggandet är klart ska jag ta och hoppa i säng. Känner att jag behöver sova. Har inte varit så mycket av det på sista tiden.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0