Carro = väckarklocka...

Klockan sex i morse kom det ett sms. Jag trodde det var väckarklockan och försökte stänga av. Sen märkte jag att det var ett sms. Var är du någonstans??? - Carro. Jag fatta ingenting - sen - shit, inventering!!!

Sprang upp fixade mig snabbt som attan och iväg. Var på Maxi fem över halv sju. Fick inventera i förbutiken med Rebecca. Vilken huvudvärk jag hade - aj, aj, aj!!!

Vid tio gick jag på rast och tog 2 Treo - en halvtimme senare mådde jag betydligt bättre. Plockade med tidningarna efter elva. Det är så himla roligt att plocka med dem och oj vad med steg man får. Idag har jag lyckats komma upp i 24 569 steg och då har jag inte varit på någon långpromenad.

Gjorde Taco gratäng till middag. Fick det hos Karin någon gång för länge sen och försökte minnas hur det kunde ha gått till när hon gjorde den. Tog nachochips i botten sen köttfärs med tacokrydda. På med tomatsås lite cremefraiche och så massor av ost över. Smakade kanon med sallad och gräddfil till!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0