Carro var tjurig idag!

Sa hon själv i alla fall. Jag tyckte inte att jag märkte så mycket av det. Hon var go och glad som hon alltid är! Men det var många konstiga kunder idag. Många hade vaknat på fel sida...

Dagen på Maxi bara försvann. Hela veckan har försvunnit. Det har varit så mycket och allt har gått i ett. Har inte haft många stunder att sitta ner och bara ta det lugnt. Och när jag får sova är jag så uppstressad så då går det inte.

Kvällen tillbringade vi i Skölsta hemma hos Peter & Nicole. Trevligt, trevligt! Jag är mätt ännu efter den goda grillade laxen.Kakan till kaffet var inte att leka med. Det gick åt 30 points bara av att lukta på den haha! Men Guuuud så gott!!!
Vi lyckades inte få Oliver att somna så vi åkte hem vid tio. Fast det räckte nog bra för vi var nog trötta allihopa. Jag har ju varit uppe sen halv fyra imorse.

Imorgon ska vi åka till Thuns och kolla brallor till Victor. Efter det så blir det en tur till Borrlövsta. Poolen ska tydligen vara fylld så det blir kanske ett premiär dopp!

Klockan sju imorgon är det tvätta som gäller - stugan är bokad!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0