Vi har tarm och strup skölj den här veckan...

Usch vilken tråkig dag! Kevin och jag har legat i varsin säng och mått dåligt. Camilla kom och hämtade Kevin halv fyra. Samtidigt kom mamma hit med Oliver. Tack mamma för att du hämtade Oliver på dagis!

Klockan fem kom Danny hem - ont i magen och diarré...

Victor sover hos mormor inatt - trött, illamående....

Hoppas bara att inte Oliver sjuknar in under natten för jag har sagt att jag ska jobba imorgon. Jag känner mig bättre men magen kör fortfarande. Har inte spytt sen tidigt i morse så hade jag inte haft Kevin hemma hade jag nog fan kämpat iväg till jobbet endå. (Ni vet hur jag är...) Ska ta natter tidigt så jag får sova ordentligt.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0