Första maj - dags att demonstrera!

Usch vad jag har sovit dåligt i natt. Danny låg och snacka och snarkade så jag blev TOKIG! Vände på mig och låg med huvudet mot hans fötter istället så jag skulle slippa höra. Fick även lägga en kudde mot örat. Ja, då börjar han o sparka i stället. Till slut blev jag förbannad och slog tillbaka. Då sätter han sig upp och frågar vad jag håller på med??????

Sen somnade han om och jag försökte sova. klockan var väl halv två då. Ja, då kommer Kevin och grinar. Han vågar inte sova på sitt rum för han tror att någon ska skjuta fyrverkerier därinne. Jag går med honom tillbaka och förklarar att så inte kommer ske. 10 minuter senare kommer han igen av samma orsak och gråter. Jag säger åt honom att ligga hos oss då istället. Helt plötsligt har jag tre pojkar som snusar och snarkar. Jag är KLARVAKEN och SKITTRÖTT!!!

Klockan tre går jag och lägger mig i Kevins rum och somnar på engång. Halv sju hör man  Oliver - mamma, mamma! Att Danny sagt innan han lade sig igår att han skulle gå upp hade slutat att existera. Han hörde inte ens honom. Jag gick in och tog upp Oliver. Ingen reaktion på varken Danny eller Kevin.

Nu sitter jag här och skriver. Klockan är halv åtta. Börjar jobba halv tio. Ska duscha nu och tvätta håret.

Idag ska jag demonstrera för SOVMORGON TILL TRÖTTA MAMMOR!!! ;)

Skrivet av: Carro

jag är så glad att du finns i mitt liv.

vad skulle jag göra utan dig underbara vän.

du gör mig glad och stark.



du är min vän <3<3

2009-05-01 @ 20:46:27
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Du är inte så tokig du heller! :)

2009-05-01 @ 20:58:35

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0