Grattade Camilla

Efter jobbet var vi bjudna hem till Camilla och Niclas. Vi hade mycket att fira. De har flyttat till en fyra, Camilla har fyllt 40 år och framför allt - Camilla är klar med sin cancerbehandling. Nu väntar 5 år med medicin. Hon ska på mamografi imorgon och jag håller tummarna på att allt ser bra ut.

Anneth var och handlade ljusstakar idag på Chilli medans jag jobbade. Jättefina och jag tänker köpa likadana!

Vilken fin lägenhet. Fina lister i alla rum och nya tapeter. Så jävla fint! Man blir ju bra avundsjuk. Här är alla lister avnötta och fula. Våra gula tapeter är så himla off!!!

Vi bjöds på kladdkaka, kaffe och gott vin. Camilla hade varit på kryssning och handlat massor av gott vin. Hade t.o.m unnat sig en ny handväska för 1 500:- Där ligger jag i lä. För snål för det...

Niclas gick ut och spelade baseboll med ungarna. Oliver stormtrivdes. Vi tittade från balkongen när han sprang runt med stora handsken i ena handen och bollen i den andra. Han funderade nog varför killarna sprang så mycket och fort. Oliver plockade bort konerna och gick och staplade dem. Såg kul ut!

Tiden gick fort och vi bestämde att vi snart skulle ses igen.

Skrivet av: Anneth

Ja, tiden gick jättefort. Vi hade det jättemysigt! Nu är Persbrandth på Tv, tänkte på dig direkt. Han har skitfula svarta glasögon på sig. Och givetvis äter han en persika. Hi, hi!

2009-05-10 @ 21:29:38
Skrivet av: Freddis

Mannen med persikoröst, haha! Du är crazy Anneth!!! ;)

2009-05-10 @ 21:31:09
URL: http://fredricamagdalena.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Var har du fått de vackar rosorna ifrån?

2009-05-10 @ 21:31:47
Skrivet av: Han är 46 år. Kollar du på femman¨? Han är ju ganksa trevlig

2009-05-10 @ 21:33:52
Skrivet av: Camilla.B

Inte för att jag hajjar det där med persika osv, men Persbrandt är Mr Sverige!! Finns nog ingen med mer sexappeal än M.P! Fria och jag säger Ja direkt!!!

2009-05-10 @ 22:06:57
Skrivet av: Freddis

Camilla, Anneth talade illa om Sveriges snyggaste man idag och sa att det lät som han hade en persika i munnen när han pratade. Sen när hon tittade på programmet med honom satt han och åt en persika haha!



Vi kan väl ha honom varannan vecka??? ;)

2009-05-10 @ 22:16:11
Skrivet av: Camilla.B

Ja jag är inte den som är den. Varannan vecka och kanske en bio tillsammans alla 3 vore skoj :)

Rösten,, nu får du ju tillrättavisa dina vänner, det är ju den som gör halva mannen. En kvart utgörs utav sköna Gunvald!!!!

2009-05-11 @ 11:53:56
Skrivet av: Freddis

Gunvald - sexigt namn... hahah

2009-05-11 @ 15:46:14

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0