Grattade Charlotte & Sonja!

Fest hos Charlotte igår men jag jobbade ju så jag bokade om till idag. Hade missat Kevins fotbollsträning så vi fick dela på oss. Danny gick på fotboll med Kevin och vi andra åkte till Charlotte.

Köpte ljusstakar till henne på Chilli. (samma som Camilla fick igår) De är så himla fina och jag tänker köpa likadana till mig också.

Vi bjöds på hembakt pizza (börjar bli standard - men ack så gott!). Oliver var helt tagen av Sonjas dockvagn. Han drog den fram och tillbaka. Något till födelsedagen kanske?

När vi kom hem skurade jag golvet i hallen för hand. Dammsugaren är värdelös så det blir renare med trasa. Fast det tar lång tid. Ska köpa en ny dammsugare nästa lön. Gick även och slängde glasflaskor i glasigloona vid Chilli. Ska ta en promenad till Kupan någon dag och köpa en ny duk och en matta till balkongen. Billigt & bra!

Känner mig lite off och ska ta natter tidigt idag.

Skrivet av: Charlotte

Tja!



Tack själva för igår!



Har du kommit över vattenballongsattacken?



Kram!

Skrivet av: Freddis

Payback!!! ;)

2009-05-12 @ 21:01:51

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0