JÄVLA KÄRRINGAR!!!

När jag skulle gå till dagis med Kevin och Oliver cyklade Kevin lite före med Oliver springades efter sig. När vi kom ner mot viadukten han jag inte ifatt dem och Oliver hamnade på cykelbanan. Då kommer det en cyklist och börjar gnälla för att Oliver står på cykelbanan. - Det här är en cykelbana!!! - Ja, ursäkta - han är bara 2 år så han förstår inte det! - Men det är ditt ansvar!!!  - Jo, visst men nu är det så att han är ganska snabb och jag han inte med! - Då får du vara snabbare och mer uppmärksam!!! - JÄVLA KÄRRINGJÄVEL, har du aldrig haft ungar med spring i benen?????

Att man orkar gnälla??? Jag tog upp Oliver för att sätta honom i vagnen och alla vet ju hur svårt det är. Han gapa och skrek och stretade emot. Jag gick så en stund och tryckte ner honom i vagnen gång på gång. Jag sa åt honom att sitta ner och vara tyst. Då kommer det två tanter med stavar. Jag hör hur de säger stackars barn....

Jag kunde  inte hålla mig och vände mig om. - Är det mitt barn det är synd om? - Ja, svarar ena tanten. Hur kan du låta honom sitta och vara ledsen så tidigt på morgonen? - Han höll precis på att bli ÖVERKÖRD av en cykel!!!  Va fan hade de för rätt att gå där bakom min rygg och snacka skit, de hade ingen aning om vad som hade hänt.

JÄVLA KÄRRINGAR!!!

Skrivet av: Carro

tanterna i årsta har inga liv. stavarna är deras "män". de ända hårda saker de får känna på. klart de måste få ur sig all vrede. IDIOTER!

2009-05-13 @ 10:45:57
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Du är inte klok! Vart får du allt ifrån??? Nu blev jag ialla fall glad igen! Kram F ;)

2009-05-13 @ 10:54:22

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0