Olivers 2 års dag

Jag vaknade klockan sex av att jag hostade. Kunde inte sluta så jag var tvungen att gå upp. Tänk att jag vaknade före Oliver. Kröp ner igen när hostan lagt sig och låg i sängen till halv sju. Sen gick Oliver och jag upp.

Vi hade mys på morgonen. Kollade på tv, satt vid datorn, blåste ballonger mm. När Danny och Victor kom upp fick Oliver sina paket. Han tyckte att det var jätteskoj!

Vi var tvungna att dra iväg en sväng till Gränby. Vi skulle ju köpa tårta och lite till. Naturligtvis var vi tvungna att tanka också. Tanka är fan en av de tråkigaste saker jag vet. Och fan man bränner 500:- på 3 minuter!!!

Hemma från Gränby igen runt halv ett. Ner med Oliver i sängen. Bakade en kladdkaka, vispade grädde, dekorerade tårtan mm. Upp med Oliver kvart i två och byte av kläder.

Ring! Ring! Först kom Anneli, Joel och Jonna. Sen kom alla i en ström. Fördelen med att bestämma en tid är ju att man slipper sitta med tårta och kaffe hela dagen. Visst det blev lite trångt men det gick!

Tomas och Camilla stannade kvar med ungarna och åt middag med oss. Innan maten gick vi ut i lekparken så ungarna fick busa av sig. De hade mycket spring i benen!

  




 


 




 


 




 








 


 


 


 


  


 


 



 




Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0