Söndag eftermiddag

Jag gick före Danny till mamma och pappa. Vi skulle äta middag där så jag tyckte att det var skönt att komma ut ett tag. Oliver och jag mötte upp dem vid Ångelstaskolan. Melker, Meja, Sonja och Charlie var också där men mostrarna och morbröderna lös med sin frånvaro.

Små kusinerna hade jätteroligt. Mycket bus blev det. Stackars mamma blev av med en och annan blomknopp. Både Oliver och Charlie gick och plockade...

 

                                    Oliver, Sonja & Charlie


 

                  Oliver med blommor i vattenkannan.


 

                                Meja & Oliver dricker vatten.
 

 

                        Alla småkusiner utom Melker


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0