Spyor x 2!!!

När vi gick hem från mamma och pappa igår så sa jag till Danny - Fan nu mår jag illa igen? Du kan ju inte bli bakis igen svarade han. Vaknade vid halv tolv och spydde som en gris. Sprang upp och ner. Halv ett fick jag sällskap av Kevin. Han lade en pizza i sängen.

Hela sängen, väggen, golvet - SPYOR!!!

Sen tog Danny sina sängkläder och lade sig i soffan. Kevin och jag har sprungit upp och ner hela natten. Nu ligger vi mest som i dvala. Jag kräktes senast runt sex och Kevin gjorde en liten nyss med bara slem!

Drack precis ett glas oboy och Kevin tog ett glas saft. Ska ta och sova vidare. Vill bli frisk nu, orkar inte må så här. Dessutom vill jag gå till jobbet imorgon för det är så tråkigt att vara hemma! Har inte tid heller - måste fixa med tårta, presenter mm.

Kära Gud - Gör mig frisk!!!

Skrivet av: Carro

stackare. ring om du behöver ngt!! <3

2009-05-18 @ 15:33:30
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Ewa

Ajaj inte bra att bli magsjuk nu...

Vi ska ju kalasa på torsdag!

Hoppas du mår bättre nu?

Kram (på avstånd...vill ju inte bli smittad)

2009-05-18 @ 17:42:40
Skrivet av: Freddis

Mår mkt bättre nu! Har inte kräkts sen imorse. Magen kör men jag är på benen. Så trött och huvudet värker. MÅSTE iväg på ett basketmöte mellan 19 - 20 sen är det sängen som gäller. Hoppas bara att jag inte blir bajsnödig... ;)

2009-05-18 @ 17:52:53
URL: http://fredricamagdalena.blogg.se/
Skrivet av: Ewa

Bajsnödig?

Låna en blöja av Oliver vet ja!

Ingen som märker ngt om du bajsar då, bara om dom vill kolla din blöja. Prutt kan man ju lukta, jag vet....du vet T o J! Kram på lite närmare avstånd

2009-05-18 @ 18:34:14

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0