Stegräknaren står på 22 909 steg. (utan långpromenad)

Jobbade ett extra pass idag. Hade turen att få ett tidningspass. Det var så roligt att göra dem. Älskar att plocka och greja och ställa på rad. Men vi skulle behöva några sektioner till. Då ska ni veta att vi är störst i Uppsala på tidningar förutom Pressbyrå butikerna.

Dagen gick så fort. Vet inte hur många gånger de ropade på mig i högtalarna. Därav alla steg!!! Det var grymt mycket att göra i spel idag. Tror nog att det var kö konstant nästan hela dagen. Lotto och V64 andelarna tog slut tidigt. Tänk att när man gör stora system på V64 då går de inte åt. När man gör små - ja, då får man stå och göra extra andelar.

När jag åkte hem åkte jag förbi Willys, hahah! Hade en beställning av min son på diverse saker som bara finns där. Passade på att köpa rabarber & grädd te på påse. Varför är det ingen annan än Willys som gör detta te? (på påse)

Hemma var det lite fixa och dona innan Greys. Nu har jag hjälpt mina barn med sina bloggar och tänker strax gå och lägga mig. Ska bara fixa min egen blogg först.

Imorgon är det öppningspass. Fick byta med Niclas så att jag kunde åka med Victor på basketavslutningen. Efter träning ska vi ut till Alsike och grilla hos tränare Morgan. Ska bli roligt - hoppas på bra väder!

Skrivet av: Carro

"jag fattar inte hur du inte hinner"

hahahahahahaha



fölåt =)

2009-05-28 @ 09:49:58
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: rosi

Just nu regnar det, hoppas det blir bättre

2009-05-28 @ 10:28:04
Skrivet av: Freddis

Hinner och hinner... Man stressar runt som en yr höna, haha! Ja nu är man trött på det här regnet. Vill ha sol, sol sol!!!

2009-05-29 @ 03:48:19

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0