Tisdag på Maxi

Idag började jag jobba klockan sju. Morgonen bara försvann och vips var Madde där. Shit hon är tokig den bruden.  Hon förvånar mig varje dag. Vilka grodor som kan hoppa i den munnen, haha! Det enda jag inte förstår är hur hon kan ha några naglar kvar när hon filar på dem jämt? Jag filar aldrig mina naglar men jag har inga naglar kvar endå, haha!

Vi busade runt och vips var klockan elva och Lena kom. Tänk att hon och jag är inne på tolfte året tillsammans... (Förut sa Lena  att hon aldrig skulle stanna på en arbetsplats längre än tio år... dags att byta åsikt)

Till lunch provade jag en av de nya mackorna från Sibylla som jag tagit hem. Blev en med räkor och ägg. Smakade jättegott! Imorgon kommer det hem wraps med lax och färskost - ett förslag från Madde. Det lät väldigt gott det med...

På efterfiddagen fixade jag med fakturor, bolag, smörgåsbeställningar mm. Klockan bara drog iväg och vips var hon tre. Innan jag åkte hem köpte jag två par byxor till Oliver. Vi säljer massor med kläder för halva reapriset eftersom det är en stor ombyggnad pågång. Nu fyndade jag två par sommarbyxor med korta ben, ett par röda och ett par gröna.

Maxis förbutik - stans gladaste!!!



Skrivet av: Carro

japp, de är vi!

2009-05-13 @ 07:42:37
URL: http://carotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0