Vilken härlig dag!

Efter träningen var det käk och sova som gällde. Både jag och Oliver sov. Danny väckte mig klockan ett. Då hade farmor och farfar varit här och hämtat Kevin och jag hörde det inte ens.

Vi åkte upp till Gränby och jag sprang in och letade efter en present till Eleni. Gick in på Polarn & Pyret. Där kan man inte misslyckas. Hittade en jättemysig sommartunika som jag handlade.

Vi styrde vår kos mot Skölsta. (jag vill också bo där!!!) Vilket mysigt hus och härlig tomt. Oliver stormtrivdes när han fick gå där och pula med Elenis saker. Eleni och Oliver går på samma avdelning på dagis och Elenis pappa och Danny jobbar på samma jobb. Vi fick tårta och kakor. Åt en jättegod kaka som hette Potatiskaka, eller var det Potatisbakelse? Ska leta på nätet om jag hittar ett recept. Smakade kanon!!!

Vi hade jättetrevligt och åkte inte hem förrän klockan kvart i sex. Vilken härlig dag och vilket väder! Imorgon blir det Borrlövsta för Danny. Kevin är hos farmor och jag och Oliver sticker till Eskilstuna med min mamma och pappa.

Här kommer lite bilder från 2 års kalaset!

 

                         Oliver på Elenis elmotorcykel.

 

                Oliver och Eleni grejar på var sitt håll.

 

                               Eleni och Oliver ska fika!


 

             Elenis nya rutschkana - provas innan montering!


 

                                         Elenis ena tårta.


 

                                          Och den andra....




Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0