Dagen börjar ta slut...

... och jag som inte hunnit med hälften av det jag skulle göra. Tur att man börjar lite senare imorgon så jag hinner dona lite då också.

Soffan har i alla fall blivit tvättad. Den känns fräsch nu och doftar gott!

Vi var en sväng till Plantagen där vi inhandlade en blomma och en vit julstjärna. Sen på kvällen när jag tände den så blev den rosa? Konstigt men sant. Så imorgon ska jag åka och lämna tillbaka den. Ska ta en sväng ner på Chilli och se om de kanske har en stjärna som lyser vitt.

Ljusstaken står i fönstret och lyser så fint - ensam. Gardiner och blommor är borttagna. Ska fixa imorgon. Förstår inte att klockan tickar på så fort. Känns som man inte hinner med någonting.

Var iväg med Victor till Svenskdirektreklam på kvällen. Han ska börja på sitt första jobb och var nu på introduktion. Har fått Kummingatan som sitt utdelningsområde så det är ju nära och bra. Perfekt med ett jobb som ger motion, utevistelse och pengar.

Imorgon blir det svinsprutan för Victor. Ska strax gå in och kolla om det kommit upp några tider till mig och D. Även om jag inte är så sugen på sprutan så får man väl ta den. Kan ju inte spruta ungarna och säga att jag själv inte vill ta den eftersom man inte vet vad som är i. Dör vi av biverkningarna så gör vi det tillsammans!





Skrivet av: Camilla.B

Men,,, man ska INTE pynta INNAN 1-a advent juh!!! Du är en sån där fuskare som jag brukar svära åt!!! :)

2009-11-27 @ 00:36:46

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0