Läs allt innan du klagar!

Fick utskällning av en kund imorse som påstod att hon köat utanför Maxi sen fem imorse. Hon var jättearg för att hon inte fick någon kölapp till vaccineringen. När jag sa att det inte stod så på lul.se så sa hon att det visst gjorde det och att vi hade lurat henne. Men snälla sa jag - här kan du läsa - vi har skrivit ut det som står från hemsidan. Hon var arg ändå när hon gick och tyckte att jag var en idiot som inte kunde hjälpa henne att vaccinera sig på momangen. Hallå jag jobbar i en Ica butik - inte på en jävla vårdcentral!!!

Carro kom och strålade halv tio och sen gick hela dagen i hundraåttio. Mycket kunder, omskyltning, skvaller från personalfesten osv...






Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0