Lördag på stan.

Vi cyklade ner på stan för att kolla in julmarknaden i Uppsala. Tur i oturen så fick jag punktering precis när vi kom till Vaksala torg. (sms:ade min kära mor och far och cykeln är nu hämtad och står på Vitkålsgatan. Vilka snälla föräldrar man har.)




Först gjorde vi ett besök på Kvarnen där ungarna kunde prata med tomten. Oliver och Kevin var fram och båda var lika generade och lite rädda. De fick varsin godispåse av tomten. Ni skulle sett Kevins min när han öppnade sin påse och såg vad som låg i - 1 mandarin, ett russinpaket och 2 paket sesamkakor. hahah - han var så besviken.

Sen gick vi ner på gågatan och upp mot St:Eriks torg. Victor och Kevin var lite besvikna för de trodde att det var marknad typ som på Vaksalatorg. Inte tänkte jag på att förklara för dem - jag sa bara att det var julmarknad på stan.  

Hem så cyklade D lite före med en sovandes Oliver i barnsadeln. Jag, Kevin och Victor gick och snackade.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0