Lördagsbrunch

Fick ett infall om att starta en ny tradition. När jag jobbar lördagkvällar blir det lördagsmys på förmiddagen istället. Oliver och jag åkte till affären och inhandlade diverse varor.

Sen dukades det upp med nystektaplättar mé grädde och sylt, wienerbröd, baguette, olika sorters pålägg, te, kaffe och juice.

Jättemysigt blev det och vi konstaterade att nästa gång skulle det finnas kokt ägg, äggröra och bacon också. Nu ska jag och Oliver gå och sova middag.




Skrivet av: Vera

När blir nästa gång, jag bokar på en gång :-)

2009-11-07 @ 14:53:40
Skrivet av: Nicole

Vilken kreativitet...+++ till dig

2009-11-07 @ 21:02:15
URL: http://speyside1.blogspot.com
Skrivet av: Carro

jag kommer och äter nästa lördag :D blir en bra start innan p festen :D

2009-11-07 @ 21:13:28
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Lördag om fyra veckor är nästa gång! Fast det går ju att ordna en ledig lördag också...



Innan P-festen, haha! Platt mage du vet...

2009-11-08 @ 21:48:23

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0