Min mun är igentejpad

Mötet på Maxi var intressant. Får väl se vad som kommer fås ut av detta. Känns som något som kanske kommer rinna ut i sanden. Men min mun är igentjepad och jag ska inte avslöja vad det handlade om. Nästa vecka på torsdag när alla haft sina möten får man dra bort tejpen...

Och jag ska inte vara pessimist - det är roligt med nya utmaningar!

Vi hade i alla fall jätteroligt och det var mycket skratt. Folk fick berätta saker om sig själva som vi andra inte hade en aning om. Jag berättade att jag inte kunde höger & vänster och att jag samlar på kokböcker, läser dem på toaletten men nästan aldrig lagar mat.

Simon berättade att han egentligen hatar allt vad sport heter och Pernilla berättade att hon inte är gravid utan att hon bara har ätit mycket kaffebröd och godis under hösten. Veronica berättade att hon kommer börja som kassaledare på Coop till våren och Rebecca passade då på att presentera sig som den nya kassachefen. Fick även veta att Ania brukar sno växelpengar av kunderna och att Frida Purbe brukar gå in i folks matlådor och salta lite extra när ingen ser. När Marie Purbe berättade att Ludde och Gabbe är buksvågrar - ja då blev det bara för mycket...

haha - sista stycket var jag bara tvungen att ljuga ihop. Förlåt!


Skrivet av: Carro

hahaha underbart!

2009-11-20 @ 10:05:28
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: becca

jag tyckte jag inte kännde ingen det där med simon och sen blev det ju bara bananas! Fast de hade ju varit ganska kul om det var de som kom fram! fatta vilket galet möte vi hade i sånt fall!

2009-11-20 @ 10:44:52

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0