Så kan det gå - när inte blöjan är på!

Fick mig ett gott skratt på kvällen. Oliver var nybadad och D släppte ut honom ur badrummet och stängde igen för att själv vara på toa. Jag satt vid datorn och tänkte inte så mycket på att Oliver var i vardagsrummet. Då kommer han efter en stund och säger - mamma, bajsat!

Jag följer med ut i vardagsrummet och där ligger tre små bajshögar på vardagsrumsbordet! Jag kunde inte låta bli att skratta. Sen började han springa runt så det stänkte bajs på golvet. (små klickar) Var bara att ta fram moppen och börja skura golvet. Bordet fick sig en riktig sanering.

Tokiga unge sätta sig och bajsa på bordet!





Skrivet av: Farmor

Tror att det är flera som har konstnärliga talanger i familjen!

Syns att han är bättre i magen nu!

Sov Gott alla

Kram

2009-11-16 @ 23:05:12
Skrivet av: Freddis

Jo, efter två veckor med rinnande bajs kändes denna skulptur som en befrielse. :)

2009-11-17 @ 00:54:43
Skrivet av: Carro

de här e INTE okey freddis.... haha fy fan!!!

2009-11-17 @ 08:50:04
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Veronica

Ska komma ihåg detta när jag kommer och fikar nästa gång!!!

2009-11-17 @ 13:24:43
Skrivet av: Nicole

HAHA!!!Fan vad kul

2009-11-17 @ 21:01:40
URL: http://speyside1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0