En dag full av måsten!

Dagen har varit full av städning och tvättning. Första tvättmaskinen gick igång klockan sju imorse. Sen var det fullt ös i tvättstugan tills klockan kvart över tio. Körde även två maskiner igår...

Pannkakor stektes också så att Kevin och Victor kunde äta lunch. Kevin var hemma för att vi hade ett litet möte här hemma angående kursen vi går. Victor har håltimme på torsdagar och kommer alltid hem och äter lunch då.

När ungarna var borta igen så satte jag igång med "operation städa garderoben". Först så skällde jag på D för att jag bara har en liten garderob. Behövde peppningen för att komma igång med slängartagen. En stor hög med kläder ligger nu på golvet för att så småningom hamna på soptippen. Garderoben är nu full med kläder som jag använder. Varför spar man alltid på kläder som man ändå aldrig kommer sätta på sig?

Vid fyra var det dagismöte. En timmes genomgång om vad dagis har för målsättning och hur dagarna ser ut för de små. Genomgången varvades med foton från samling, utelek mm. Jag måste säga att jag är så himla nöjd med Axelina, som dagiset heter. Bra personal, mycket utevistelse och allting är nytt och fräscht. Ett kanondagis!

Mamma hade hämtat Oliver på dagis så jag gick dit och hämtade honom. D drog till Årstahallen för att köpa mat. Jag bjöd med mamma hem på middag och vi fick njuta av världens godaste hamburgare. D kan verkligen konsten att laga mat!


Skrivet av: Carro

freddis, släng inte kläderna!

ge dom till mig så skickar jag dom till länder som inte har så mkt pengar. dom blir superglada av våra "gamla" kläder.



puss!

2009-10-22 @ 21:08:59
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Carro, du slutar aldrig att förvåna mig! Klart du ska få mina gamla kläder - endel har t.o.m prislappen kvar. Love you!!!

2009-10-22 @ 21:44:25

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0