Gubb j-v....!!!

Det ringde på dörren när jag hade kommit upp efter att ha tillbringat morgonen i tvättstugan.

Jag öppnar och där står Gubbe 70+. - Du glömde att göra rent filtret i torktumlaren!!!

- Jaha, ursäkta... - jag kan gå ner och göra det nu...

- Det behövs inte men glöm ALDRIG igen!

Hur orkar man gå upp och ringa på och säga en sådan sak? Det tar en halv minut att ta ut filtret, borsta av det och sätta tillbaka det.

SUCK!!!


Skrivet av: Mikaela

Jag och Niclas dog när vi läste detta. HAHAHAHA!

Sjuka gubbe. Pensionärer idag har för lite att göra...

2009-10-06 @ 21:28:02
Skrivet av: Freddis

Ja, och varför ringa på om man inte vill att man ska komma ner och fixa det? Jag hade gjort det själv när jag var klar med min tvätt och inte lagt ner någon energi på att sura över att någon glömt...

2009-10-07 @ 02:12:10

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0