Klockan ringde 05:15

En trött Freddis suckade och gick upp. Efter lite "totalmakeover" åkte dunjacka och skidvantar på. Sen trampades det på cykel ända ut till Maxi.

Klockan tre cyklade en ännu tröttare Freddis hem...

Efter promenad till mamma (som inte var hemma), lasagne lagning, diskning, dammsugning, golvtorkning och ännu en promenad till mamma är jag nu färdig för sängen.

Ska avsluta dagen med en dusch och ett stort TACK till pappa som fixade kedjan på min cykel. Tack också till D som var och handlade en kedja till mig. TACK, TACK, TACK!!!


Skrivet av: Carro

glöm inte att köpa en billigare nästa gång =)

jag älskar våra pappor <3<3

2009-10-06 @ 19:57:07

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0